:I'm back to the original spot even when I keep walking.
Follow YukiSii on Twitter Do you have a Twitter?!Let's Tweet together!

Wednesday, March 30, 2011

HW.G

其實今日我根本無心情去做任何野,開住個電腦都唔知要click去邊..FB又唔係Twitter又唔
索性山左佢。根住就去訓個靚覺 (懶
到4點幾起身沖凉就去補習,第一次補習坐到咁后邊去真係唔習慣咯,唉無變啦罷唔到靚位。

7點返到屋企某野做又打開個電腦,果然一上FB就睇到D開心野!就是金老大佢果Twitter度換左佢果簡歷,寫住 “JYJ from 東方神起”! 只係簡簡單單的一句就令到好多仙后開心感動,我都唔例外,即刻心情UP UP UP!好多人都唔知點解我地會為左果句字而咁開心,我想講,你唔會明因為你唔係仙后,但係只要你有Follow佢地既新聞或者你會瞭解 :)  
  黎..附送個照片 ^___^

佢果然係名副其實既Heartwarming guy!!
仲有仲有,金老大既日本朋友Fuku佢果Twitter度寫 “ 可能大家都唔知道,果個小子既手機畫面到依家係5個人既照片,我都感動左。”    啊... 今晚好溫暖。

@mjjeje @6002theMicky @0101xiahtic @U-Know @Max 
你地永遠都係東方神起的成員,我地永遠都係你地既仙后! AKTF!

No comments:

Post a Comment

мч маи

мч маи

тνхQ

тνхQ
金俊秀 + 朴有天 + 金在中! + 沈昌珉 + 郑允浩 = 东方神起!

I саи.